Bootcamp LARP

Do příchodu na tvrz zbývá

Koncept

Fyzický trénink

Nonstop RP

Silný zážitek

Disciplína vojenského tábora

Noční výpravy

Osobní rozvoj postavy i hráče

Setting

Thedas, svět Dragon Age. Výcvikový tábor Šedých strážců ve Fereldenu dva roky po Páté Nákaze. Království otřesené připomínkou toho, co žije pod povrchem. Doba plná rozbitých životů, sveřepých ideálů a zachmuřených myšlenek na budoucnost.

Výcvikový tábor plný čerstvých rekrutů, kteří se připravují na Přijímání. Část z nich jsou odvedenci: zločinci, nechtění bastardi, nepochopení, zbloudilé duše. Další jsou ti, kteří se přihlásili dobrovolně, ať už je k tomu vedly ideály, ambice, hrdost, pocit zodpovědnosti nebo obavy z budoucnosti. Je možné, že někteří z rekrutů nepatří ani k jedněm, a mají ještě úplně jiný příběh.

Základna

Akce se odehraje na zřícenině hradu Choustník. Hrad má prostorné spodní nádvoří s velkou konírnou, ohništěm, prostorem na cvičiště, krámkem pro obchodníka, dlouhým přístupovým mostem na horní nádvoří a impozantními hradbami. Z horního nádvoří se dostanete do čtverhranné čtyřpatrové věže se zpřístupněnou střechou, do zamřížovaného vězení, do různých atmosferických zákoutí i několika podzemních prostor.

K dispozici budou částečně kamuflované TOIky, užitková i pitná voda, spánek v suchém a snad i částečně vyhřátém prostoru, a pestrá strava po celou dobu akce. I tak ale buďte připraveni snášet různé nepohodlí či nepřízeň počasí, zvlášť kombinované s únavou a namoženými svaly - akce proběhne beze změny, i kdyby nám ještě mrzlo. Buďte připraveni probudit svého vnitřního hrdinu a zatnout zuby.

Program

Výcvik na tvrzi poběží dle přísného vojenského rozvrhu a bude se plně prolínat s osobními linkami postav a děním ve světě kolem tvrze. I během výcviku budete hrát svoje postavy a promítat do svého chování osobní pohnutky a snažení, vyplývající z role. Zároveň od vás velitelé budou očekávat, že se vždy budete účastnit výcviku a vaše osobní zájmy v tom vám ani jiným nebudou bránit - pokud ano, bude to mít herní dopad na vaši postavu.

Nechceme diktovat, jak hru hrát nebo co smíte či nesmíte. Ale pokud bude mít postava ze své podstaty tendenci narušovat běh výcviku a chod tábora (například nedobrovolný a vzpurný odvedenec), je třeba, aby její hráč nalezl vhodnou rovnováhu mezi RP/osobními cíli a účastí na bootcamp LARPu (například nechat se namotivovat/zastrašit veliteli, přijímat herní tresty, apod.) Více o postavách v sekci Postavy.

Počítá se s ranní rozcvičkou, pěti bloky výcviku denně a večerními výpravami do okolí, které budou v režii hráčů. Je možné a pravděpodobné, že tento plán bude narušen děním ve světě kolem tvrze. Během nočního odpočinku mezi sebou budou mít rekruti i veteráni rozdělené hlídky.

Výcvik nebude probíhat formou strukturované nebo teoretické výuky (pokud ano, ve velmi omezené míře), ale spíše formou praktické interakce a sdílení know-how. Pokud máte relevantní know-how, zvládnete ho v roli předávat a vaše postava vám to dovoluje, bude to vítáno. Více o výcviku v sekci Obory.